Sayfalar

16 Aralık 2013 Pazartesi

Efe'nin Diş Buğdayı & Çikolatalı Muffin

muffin



Kuzenimiz Deniz'in tatlı oğlu Efe'nin diş buğdayı için yaptığım muffinler..


Malzemeler (24 adet için )

4 yumurta
2 su bardağı şeker
2 su bardağı süt
150 gr eritilmiş margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
2 paket kabartma tozu
75 gr. kakako (25gr.lık paketlerden 3 adet kullandım)
250  gr damla çikolata
4-4,5 su bardağı un

Yapılışı:

1.Yumurtaları çukur bir kaseye kırıp şekeri ilave edin. Mikser ile yüksek devirde beyzlaşıncaya kadar çırpın.
2.Karışıma eritilmiş margarini,sıvıyağı ve sütü ekleyip düşük devirde çırpmaya devam edin.
3. Kabartma tozunu ve kakoyu ekleyin, unu da kontrollu bir şekilde ekleyip boza kıvamında bir hamur elde edin.
4. Karışımı muffın kağıtlarına 3/4'ünü dolduracak şekilde paylaştırın.
5. Üstlerine bolca damla çikolata serpin.
6.Önceden ısıtılmış fırında 200 derecede 25 dk. pişirin.

Afiyet olsun!

Ben servis için Eminönü'nden aldığın puantiyeli cupcake standını kullandım. İnternetten bulup çıktı aldığım diş figürünü de kürdanlara yapıştırıp muffinleri süsledim.

Sofradaki her şey birbirinden güzel ve lezzetliydi, emeği geçen herkese tekrar teşekkürler.

Efeciğime de sağlıklı bir ömür, sağlıklı dişler diliyorum :)


Aşağıda da sofradan detayları ve Efe için yaptırdığım ahşap EFE ismini görebilirsiniz..






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Instagram