Sayfalar

1 Eylül 2011 Perşembe

Brownie Kurabiye


Bayram son gününde, herkese tekrar hayırlı bayramlar diliyorum. Umarım herkes sevdikleriyle,
gönüllerince bir bayram geçirmiştir..

Biz de çoğunuz gibi bayramlarda büyüklerin evlerinde toplanırız. Bu bayram da anneannemde hep beraber toplandık ve ben de soframız için bu güzel kurabiyeleri yaptım.
Herkes tarafından oldukça beğenildi.

Kurabiyelerin tarifini çeşitli blog arkadaşlarımda görmüştüm. Ben de kendimce bazı değişiklikler yaptım. İşte benim tarifim;

Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 125 gr yumuşak margarin (yarım paket sana Hamurişi kullandım)
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 3/4 su bardağı toz şeker
  • 50 gr kakao
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • aldığı kadar un
Sosu için; 1 su bardağı süt
                1/2 su bardağı şeker

Yapılışı:

1. 2 yumurta ve 3/4 bardak toz şekeri çırpma teli ile şeker eriyene kadar çırpın.
2. Karışıma margarini,sıvı yağı, kakaoyu, kabartma tozunu ve vanilyayı ekleyin
3. Yavaş yavaş un ekleyerek yoğurun.
4. Hamurdan parçalar kopararak yuvarlayın ve yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye dizin. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık 20-25 dk pişirin.
5. Sosu için 1 bardak süt ile 1/2 bardak toz şekeri şeker eriyene dek iyice karıştırın.
6. Fırından çıkardığınız sıcak kurabiyeleri sosa batırıp çıkarın ve tekrar tepsiye dizip soğutun. Üzerlerini dilediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.

Afiyet olsun!
Sevgiyle..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Instagram